FUS > Slovenská reprezentácia > ITSF FINÁLE MAJSTROVSTIEV SVETA 2007
ITSF FINÁLE MAJSTROVSTIEV SVETA 2007
14.8.07 | Přečteno: 3943×
30. júna 2007 bol posledný termín, kedy jednotlivé členské krajiny ITSF mohli nominovať svojich najlepších hráčov na finále Majstrovstiev sveta 2007, ktoré sa tradične konajú v Taliansku. Vzhľadom na to, že máme pred sebou ešte Majstrovstvá Slovenska 2007, ktoré rozhodnú o poradí najlepších hráčov v jednotlivých kategóriách u nás, budeme môcť nominovať hráčov až po tomto turnaji.
Pripomeňme si podmienky kvalifikácie.
KVALIFIKAČNÉ KRITÉRIA ITSF
Kvalifikačný systém ITSF ponúka viacero možností, ako sa kvalifikovať na tento turnaj. V prvom rade je to na základe umiestnenia v aktuálnom ITSF rebríčku jednotlivcov do 16teho miesta u mužov a do 8meho miesta u žien. Ďalšou možnosťou je umiestnenie na turnajoch World championship series do tretieho miesta vo voľných jednotlivcoch a prvé miesto v ženských a juniorských jednotlivcoch, alebo víťazstvo vo voľných jednotlivcoch na turnajoch ITSF v sérii International. Niekoľko voľných kariet ponúka aj hostujúca krajina, v tomto prípade Taliansko. Tí tieto miesta ponúkli na niektorých svojich vybraných akciách.
Hlavnou časťou kvalifikacie však ostávajú miesta, ktoré ITSF ponúka svojim členom pre každu disciplínu zvlášť. Tieto miesta sú určite pre národnych šampiónov, víťazov a najlepších hráčov v daných disciplínach. Hráč môže nastúpiť aj vo viacerých disciplínach. Výber a kvalifikácia na tieto miesta ostávajú plne v kompetencii členskej krajiny a jej zastupujúcej foosballovej organizácie.
Novinkou tejto sezóny vrámci ITSF je, že ITSF ponúka divokú kartu na jednu mužskú a ženskú dvojicu pre všetkých regulérnych členov, teda aj nás. To v konečnom dôsledku ovplyvnuje aj podmienky nominácie našich hráčov a ruší možnosť výberu národných šampiónov iba pre jednu disciplínu. Rovnako však bude možnosť hrať obe disciplíny aj v kategórii juniorov.
Jediné obmedzenie je zo strany ITSF, že každý hráč si môže vybrať iba jednu kategóriu, teda buď hrá iba za mužov, ženy, juniorov, prípadne seniorov.
Celkovo teda môžme vyslať 2 mužské dvojice a 1 jednotlivca, 2 ženské dvojice a 1 jednotlivkyňu, 1 juniorskú dvojicu a 1 jednotlivca. Spolu teda až 13 hráčov a hráčok. Ak by sme to zkombinovali s tým, že jednotlivec môže hrať aj dvojice, je to minimálne 10 hráčov. Predpokladá sa však, že nakoniec pôjde 10 hráčov a jeden delegát, resp. kapitán.
KRITÉRIÁ VÝBERU FUS
Prihliada sa na výsledky v Republikovom rebríčku FUS v jednotlivcoch aj v dvojiciach zvlášť a zároveň na body získané počas sezóny v ITSF rebríčku jednotlivcov a dvojiciach vynásobené koeficientom x10. To isté platí pre ženy v ich príslušnom rebríčku. V juniorskej kategórii sú rozhodujúce body FUS, ITSF, no v prvom rade dosiahnutý výsledok na Majstrovstvách Slovenska juniorov, ktoré sú súčasťou MSR 2007.
Ak sa hráč s najvyšším počtom bodov kvalifikuje na turnaj aj iným spôsobom, dostáva príležitosť štartu nasledujúci hráč v poradí. To isté platí aj v prípade, že hráč odmietne štart.
V dvojiciach má hráč / hráčka následne právo výberu hráčov z prvej desiatky hráčov príslušného Republikového rebríčka FUS dvojíc z kategórie PRO a vyššie (pre ženy bez obmedzenia kategórie), prípadne z výberu TOP 10. Ak hráč / hráčka nevyužije túto možnosť, bude im spoluhráč pridelený radou FUS, prípadne hráčmi Pro master.
Ostatné krajiny už majú v nominácii hráčov jasno a prevažná väčšina poslala zoznam hráčov k 30. júnu 2007. Takže kto nás bude čakať ako súper, si možno pozrieť už teraz na stránke ITSF.
http://www.table-soccer.org/world_championships/
Do bodov ITSF sa počítajú aktuálne body z tejto sezóny a ITSF body z Czech Open 2006. Ostatné body nebudú zobrazené v rebríčku ITSF po MSR 2007. Pozri me sa, ako to priebežne vyzerá v jednotlivých kategóriách.
NOMINÁCIA NA FINÁLE MAJSTROVSTIEV SVETA 2007
MUŽI JEDNOTLIVCI
PRIEZVISKO A MENO | FUS | ITSF | SPOLU | |
1. | Kováčik Pavol* | 2000 | 303 | 5030 |
2. | Horčiak Jozef | 1320 | 125 | 2570 |
3. | Vaňous Marek | 1335 | 92 | 2255 |
4. | Klobušník Tomáš | 925 | 107 | 1995 |
5. | Jalakša Martin | 997 | 36 | 1357 |
6. | Benko Matúš | 447 | 53 | 977 |
7. | Ambrós Ján | 509 | 28 | 789 |
8. | Dupej Ivan | 684 | 10 | 784 |
9. | Matušovský Tibor | 534 | 23 | 764 |
*priebežne nominovaný aj na základe rebríčka ITSF jednotlivcov v prvej 16tke
MUŽI DVOJICE
PRIEZVISKO A MENO | FUS | ITSF | SPOLU | |
1. | Kováčik Pavol | 1370 | 250 | 3870 |
2. | Horčiak Jozef | 955 | 199 | 2945 |
3. | Matys Marek | 1185 | 119 | 2375 |
4. | Vaňous Marek | 1145 | 120 | 2345 |
5. | Klobušník Tomáš | 1090 | 99 | 2080 |
6. | Jalakša Martin | 972 | 32 | 1292 |
7. | Dupej Ivan | 583 | 46 | 1043 |
ŽENY JEDNOTLIVCI
PRIEZVISKO A MENO | FUS | ITSF | SPOLU | |
1. | Kolesárová Miroslava | 280 | 121 | 1490 |
2. | Turňová Terézia | 370 | 75 | 1120 |
3. | Mečlová Renáta | 299 | 73 | 1029 |
4. | Rybárová Jana | 204 | 78 | 984 |
5. | Bošanská Janka | 328 | 15 | 478 |
6. | Megerssová Zuzana | 112 | 30 | 412 |
7. | Rojková Viera | 56 | 25 | 306 |
ŽENY DVOJICE
PRIEZVISKO A MENO | FUS | ITSF | SPOLU | |
1. | Kolesárová Miroslava | 400 | 183 | 2230 |
2. | Turňová Terézia | 368 | 150 | 1868 |
3. | Mečlová Renáta | 445 | 128 | 1725 |
4. | Bošanská Janka | 313 | 65 | 963 |
5. | Rybárová Jana | 260 | 68 | 940 |
6. | Rojková Viera | 260 | 68 | 940 |
7. | Megerssová Zuzana | 189 | 35 | 539 |
JUNIORI JEDNOTLIVCI
PRIEZVISKO A MENO | FUS | ITSF | SPOLU | |
1. | Tažik Erik | 160 | 250 | 2660 |
2. | Kulich Branislav | 8 | 120 | 1208 |
3. | Guzi Tomáš | 50 | 70 | 750 |
4. | Dinh Dang Luan | 60 | 40 | 460 |
5. | Rusiňák Michal | 40 | 30 | 340 |
6. | Fedor Ján | 28 | 25 | 278 |
7. | Kálmán Marek | 20 | 20 | 220 |
8. | Dzurovčín Štefan | 8 | 15 | 158 |
JUNIORI DVOJICE
PRIEZVISKO A MENO | FUS | ITSF | SPOLU | |
1. | Kulich Branislav | 120 | 135 | 1470 |
2. | Dinh Dang Luan | 160 | 70 | 860 |
3. | Kálmán Marek | 120 | 60 | 720 |
4. | Tažik Erik | 80 | 50 | 580 |
5. | Fedor Ján | 80 | 50 | 580 |
6. | Guzi Tomáš | 160 | 35 | 510 |
7. | Rusiňák Michal | 40 | 30 | 340 |
8. | Dzurovčín Štefan | 40 | 30 | 340 |
PREDPOKLADANÉ KONEČNÉ ZOSTAVENIE
MUŽI DVOJICE
Pavol Kováčik / Jozef Horčiak
Marek Matys / Marek Vaňous
MUŽI JEDNOTLIVCI
Pavol Kováčik (ITSF TOP 16 MEN SINGLES)
Jozef Horčiak
ŽENY DVOJICE
Miroslava Kolesárová / Renáta Mečlová
Terézia Turňová / Jana Bošanská
ŽENY JEDNOTLIVCI
Miroslava Kolesárová
JUNIORI DVOJICE
Branislav Kulich / Erik Tažík
JUNIORI JEDNOTLIVCI
Erik Tažik
Komentáře
+/- REPRE Jalakša Martin 2.8.07 v 17:21
Som zvedavy kto pojde tento rok. Velku ulohu hraju body z ITSF - teda väčšiu ako body z domacej súťaže.Skoda. Zial vela ludi nema tu moznost a peniaze cestovat do zahraničia za bodmi.
+/- Predpokladana REPRE /* preco nie Jalakša Martin 2.8.07 v 17:24
Jednoty
Kovacik Pavol za prvu 16 ITSF
HOrciak Jozef
Dvojice
Matys Marek
Vanous Marek
Jalaksa Martin
Klobušník Tomáš
+/- Juniori Dupej Ivan 4.8.07 v 11:18
v tom clanku by som dal za Juniori dvojice - bosanska / kulich asi tak 30 otaznikov a za Juniori jednotlivci - za erzika tak 10 az 15 otaznikov
Luan Dinh Dang rules... hehe
+/- juniori Dupej Ivan 15.8.07 v 08:43
dvojice - guzi / dinh dang
jednotky - tazik
erik vyhral juniorskych jednotlivcov, pravom tam ide hrat jednotky a guzi s dinh dangom s prehladom juniorske dvojice, tak preco tam pchate bruna a vobec nechapem co tam robi erik ked este aj podla toho idiotskeho hybridneho fusitsf rebricka je az 4. Guzi je momentalne bezkonkurencne najlepsi juniorsky obranca na slovensku co sa tyka chytania a aj strelby zo zadu.. Plne suhlasim s jalyho prispevkom, ze ITSF body zial hraju velmi podstatnu ulohu v zostavovani repre, coz je absolutne nespravny smer ktorym sa vydal FUS pri zostavovani repre, lebo nie kazdy sa moze ponevierat kade tade po zahranici a krvavo (rozumej ze za tazke peniaze) zbierat ITSF body. Nie kazdy ma natolko tolerantnych a bohatych rodicov co dokazu podporit svoje dieta aby ho pustili a dotovali mu start na zahranicnych turnajoch. No ak je prednejsie zostavit reprezentaciu bohatych, pred tymi co su lepsi ale zial na to nemaju, tak nech sa paci... ale je to hanba jak svet. Nuz, necakal som, ze napr po golfe sa aj foosballek da nazvat ako sport bohatych.. Najprv nejake uplne nepochopitelne obijdenie pravidiel pre zostavenie repre teamu KE kraja, kde milacik FUS - erik v pohode mohol hrat za KE, teraz tlacenka jeho osoby aj na juniorske dvojice - jednoducho TRAPAS.. nuz ale ked tak rozhodne rada promasterov, tak je to vsetko hadam v poriadku, ved oni vedia co robia, vsak vyhrali 3 miesto na gecku a posledne slovo ma kapitan repre ktory si pomylil msr s velkonocnou olievackou..
+/- juniori Kulich Branislav 15.8.07 v 10:12
no ja sa nechcem hadat ani nic...ale inzi videl si hrat v obrane aj niekoho ineho ako guziho s juniorov? a chytanei a strelba nie je vsetko co musi obranca vediet...teda ako tym samozrejme nehcem povedat to ze som lepsi..a tym som zas nechcel povedat ze som horsi...
+/- REPRE - juniori Horčiak Jozef 15.8.07 v 10:48
Vcera som tu pisal prispevok na Jalyho komentar k ITSF nasobku bodov. Neviem preco, ale nezobrazil sa tu. Bol v tom zmysle, ze ano vacsina nema tu moznost cestovat a nema na to peniaze a ze teda 10x nasobok je vela. No mozno prave preto su tie body tak cenene.. Uz na zaciatku sezony som naznacoval, ze 10x je dost.. V buducej sezone budu body nasobene tiez, len mozno postaci 2x nasobok.
Btw. Inzi, skusil si si niekedy preratat body FUS a ITSF bez nasobku? Zistil by si, ze okrem zien, sa v podstate nic nezmenilo.
+/- juniori - guzi Dupej Ivan 15.8.07 v 11:30
Bruno, tak ja teda neviem, ale hovoris z cesty... sam vies, ze si svojho casu v NR bol druhy na SP v dvojiciach ako utocnik a banan bol zase druhy na SP v TT s jalym ako obranca (to tipujem, lebo som v TT na tomto SP nebol, ale pochybujem zeby jaly hral branu). To znaci ze ste boli vynimocny par v juniorskych dvojiciach s velkymi uspechmi za sebou. Aj napriek tomu ste to nedotiahli na najvyssi stupen – preco? Lebo vyhral guzi s dinh dangom proti vam vo finale. Hrali ste sutaz druzstiev proti nam – v nasej zostave boli 3 ja zo zakladu juniori (guzi, rusinak, dinh dang) a stvrty sedel na lavicke nahradnikov (fedor). Vysoko ste prehrali. Neviem ci si nevies dat zopar veci do suvislosti ale: guzi s rusinakom su vitazi dvojic jedneho krajskeho kola v PO, co je mozno pre teba nie az taka super vec, ale poradim ti – prid si zahrat na krajsky do PO a budes sa divit ze ti asi ani 20 pokusov nebude stacit aby si vyhral. guzi je ako clen PO kraja vitazom MSR druzstiev 2007, kde bol platnym clenom v zaklade, ktory ziskaval rozhodujuce body v dvojiciach, guzi je aktualnym majstrom SR juniorskych dvojic.. Vies kde si mozes vopchat tie krvave ITSF body – za tie peniaze co si obetoval na to aby si tie body ziskal si si mohol prist vyskusat zahrat krajsky do BJ alebo kupit nieco na seba lebo ani tie superskusenosti a ani body z ITSF turnajov ti nestacili aby ste vo finale neprehrali s chlapcami co to hraju ovela kratsie a ktori nechodia na Specka a natoz do zahranicia. Preto guzi by mal ist namiesto teba, lebo poviem ti pravdu – je fakt lepsi ako ty..
+/- j Kulich Branislav 15.8.07 v 11:40
inzi, dakujem za pravdu ;) kazdy ma aj tak svoju...ci uz je to guzi, ja, ty, alebo shao....
+/- inzaghi.... Kováčik Pavol 15.8.07 v 11:50
uz mam tych tvojich komentarov celkom dost inzi...nemam nic proti tebe,ale ale to ze guzi vyhral msr juniorov a nejaky krajsky pohar v PO neznamena ze pojde hrat do ITA a ze je lepsi ako BRUNO....a to ze bol na ITSF turnajoch a Guzi nebol to je len plus pre Bruna.Ty hras krajske a slov.pohare iba na slovensku...nemozes porovnavat Svet.spicku....pretoze si nikdy nebol na Svet.turnaji...iba na MAJS.SLOVENSKA....to je celkom malo aby si mohol niekomu hovorit ci je lepsi alebo nie....myslim si ze Bruno bude SVK reprezentovat v ITA tak ze sa nebudeme musiet hambit ze je Slovak....Bruno je pre mna talent,ktory ide stale dopredu...a to bez ohladu ako dlho hra!!!! A este nieco...Inzi neryp do SVK reprezentacie a nemaj ironicke poznamky ze sme boli treti ako tym v Rakusku...vobec sa to nehodi!!!radsej trochu potrenuj aby si sa aj ty mohol dostat do Repre.... ber to v pohode....zdravim Rohlik :)
+/- j Kulich Branislav 15.8.07 v 11:53
inzi, dakujem za pravdu ;) kazdy ma aj tak svoju...ci uz je to guzi, ja, ty, alebo shao....
+/- j Kulich Branislav 15.8.07 v 11:58
inzi, dakujem za pravdu ;) kazdy ma aj tak svoju...ci uz je to guzi, ja, ty, alebo shao....
+/- j Kulich Branislav 15.8.07 v 12:19
inzi, dakujem za pravdu ;) kazdy ma aj tak svoju...ci uz je to guzi, ja, ty, alebo shao....
+/- j Kulich Branislav 15.8.07 v 12:19
pardon vzdy ked to pustim tak sa mi to posle...
+/- turnaje Očenáš Andrej 15.8.07 v 12:29
myslim ze pri itsf turnajoch ktore ako inzi hovoris sme si krvavo zaplatili ide hlavne o to ziskavat skusenosti hlavne teda na inych stoloch ako je rozengart. Podla mna sa da len tazko zhodnotit kto ako zahra repre v taliansku podla rozengart turnajov ked sa tam na nom hrat nebude. a brano mozno nehra na roze uplne perfektne ale zas to co vie zahra skoro na vsetkych itsf stolikoch
+/- repre, juniori atd Dupej Ivan 15.8.07 v 13:00
no rohlik,
ty si uplne ina hracska kategoria ako my vsetci, preto zrejme vobec nevidis a nechapes ako to tu chodi. Mas pravdu, pre Bruna je to ze bol na ITSF turnajoch plus len asi to, ze tam nazbieral body ktore ho teraz vyniesli na 1 priecku v hybridnom fusitsf rebricku, co pre teba ako promastera zjavne staci na to aby si ho nanominoval a spolu s dalsimi ho aj poslali do ITA. Naplno sa tu ukazuje samovlada FUSu rozhodovat o zasadnych veciach ako su repre tak, aby to vyhovovalo v kazdom ohlade len tym zopar hracom ktori sa zrejme zgrupuvavaju na ITSF turnajoch, tam si hladkaju vlasy a utesuju sa, ze oni su superspicka na SK a ze tie prachy fakt stoja za to aby si isli po tie ITSF body do zahranicia aby body z FUS rebricka vobec nerozhodovali. A potom este napisu, ze ved si odrataj ITSF body, aj tak sa nic nezmeni - no jasne ze sa nezmeni, lebo ti hraci co by mozno aj mali na to aby atakovali superreprezentantov cisto s FUS bodami na tie FUS vsetky turnaje ani nepojdu lebo vidia ze je to aj tak marne ked nebudu chodit po 10x ITSF body.. ma to logiku. A ked ti hraci aj pridu na nejaky FUS turnaj, tam aj zahraju velmi dobre, stale samozrejme tie FUS body su mizerne. A do zahranicia nechodi drviva vacsina SK hracov lebo to je vysoko nakladne a zaskakat si do bazena ako vy vo svajciarsku (vid fotky v galerii) si mozme aj tu doma a nemusime za to vyvalit kopec prachov a dostat tam v pavuku na prdel. Ci by sme tam odohrali o jedno kolo v becku menej ako vy, to ja absolutne prd platne. -->
+/- r Kulich Branislav 15.8.07 v 13:23
a vies co inzi? ved teba sa to vlasnte vobec netyka...
+/- rr Dupej Ivan 15.8.07 v 13:31
:D tyka sa ma.. idete reprezentovat SK, a ja som z SK, takze sa ma to tyka.. nemozes to brat ako cisto osobnu vec, ze pojdes do ITA - ty tam neides za seba aby si si zapinkal.. ale aby si hrdo a dostojne reprezentoval SK, pozor na to. A prave preto tie moje prispevky.. lebo sa ma to tyka a este viac sa to tyka tych namiesto ktorych tam pojdes skrz ITSF body a podporu promasterov..
+/- pokracovanie Dupej Ivan 15.8.07 v 13:01
--> V pohode mozem porovnavat svetovu spicku, ktoru som videl na zivo v podobe pappasa, jamala, riegera, tekeho, kovacika (ano, si svetova spicka).. na to ich nemusim vidiet 4x do roka aby som ich mohol porovnat s nasimi hracmi. Je mi uplne jasne ze ste vsetci prenaramne hrdi na tretie miesto na geckach, ver, ze vela ludi tu na SK ste tymto umiestnenim potesili, mna nevnimajuc. Skoda ze mna len umiestnenim, lebo by to chcelo od niektorych trosku viac pokory, slusneho spravania sa a ucty k ostatnym hracom na nasich turnajoch. Ak poniektori potrebuju hrat spinavo a zakerne, lebo maju v gatiach nalozene a nevedia sa ani dostat poriadne na utok (aj to im je na prd, lebo ich super chyta ako malych) a nahadzuju si to zo stredu na mantinel aby si to zachytavali a potom strielali ked sa protihrac nestihol dostat do brany, alebo strielaju rovno z patky, hoc protihrac z patky za cely cas nevystrelil.. ti reprezentanti by sa mali hanbit a nie chodit ako majstri sveta a este nosit SK znak na hrudi. Kludne tomu hovorte ITSF skusenosti. Nehovoriac o tom, ze ked poniektori reprezentanti prehraju, tak maju xyz vyhovoriek: krivy stol, smyklavy stol, smyklava lopta, uvolneny panak, uvolnena rucka, nerozohratost, ze im padli 4 haluze za leg atd. Ber to tiez v pohode, mozno tu pisem len preto aby bol aky taky tlak na vas, lebo vy si to neuvedomujete, ale v kazdom sporte sa verejnost jednoducho vyjadruje k reprezentacii a ked prehra tak su ludia nasrani a davaju to na vselijakych forach a boardoch najavo. Ked repre vyhra, tak je velebena. A ked uz niekto reprezentuje, ma obrovsku zodpovednost za vysledky svojej krajiny a nemoze sa cudovat ze si na nich otvaraju obycajni smrtelnici usta ked hraju prd makovy.. nuz co, ste celebrity a teda sa s tlakom verejnosti musite vyrovnat :)
Otik, nevidel si Luana napr hrat na Tornade alebo Garlande.. ale to je jedno.. mozno bude Bruno uspesny a budeme vsetci radi ze tam bol. A ked nebude, tak nam to bude asi najskor jedno, ved ked uz cestoval na tie ITSF turnaje, tak si zasluzi tam byt.. :)
+/- repre, juniori a nominacia 1/2 Horčiak Jozef 15.8.07 v 15:17
Bolo tu toho vela popisaneho.. no malo naozaj k veci. Z celeho akosi vyplyva, ze ak chybaju argumenty, tak je cela repre len o milacikoch FUS, hadkani vlasov, utesovani, strielani z patky a krvavych bodoch a pod. No o tom, ako si predstavujes Inzi repre a nominaciu na ITSF finale, to nie je.
Samozrejme, ze by sa ti najviac pacilo, kebyze mas vsemohuci prst, ktorym ukazes na hraca podla svojho a ten tam pojde.. Tak by nominacia asi vyzerala asi takto: Dupej/Rojko, Rybarova, Guzi/Dinh Dang a pod. No nastastie taky prst nikto nema, ani FUS a rada ProMasterov.
Prave preto sa na zaciatku sezony urcili kriteria, podla ktorych sa bude urcovat nominacia na ITSF finale v Taliansku. Samozrejme ze sa neda vyberat len podla jedneho kriteria, alebo nebodaj jedneho turnaja, v ktorom by vela rozhodovalo uz len take nasadenie.. (ktore by sa nedalo ani podla coho objektivne urobit). Kriteria boli hned 3. Vyber kategorie, body FUS a body ITSF. Body FUS pre posudenie vykonnosti vramci slovenskej a body ITSF vramci svetovej konkurencie. Kedze ITSF body sa zbieraju velmi tazko - vzdialenost, fin. narocnost, ine stoly, neporovanatelna konkurencia, nizsi bodovy system ako FUS a pod. Tieto body su posudzovane ako viac nasobok. Navyse v porovnani FUS a ITSF bodov, oba rebricky ukazuju, ako kto ma zaujem ucastnit sa a presadzovat sa u nas, vo FUS rebricku, ako aj vo svete, v ITSF rebricku. Podla toho je system posudzovania bodov objektivny, i ked nemusi zohladnovat vykonnost vsetkych hracov rovnako. No navyse primerane zohladnuje ich ambicie a snahu reprezentovat a presadit sa aj za slovensko a o tom vlastne cela Repre je.
Snaha je zaklad toho, aby si nasiel sposob, ako dosiahnut svoj ciel.
+/- repre, juniori a nominacia 2/2 Horčiak Jozef 15.8.07 v 15:17
Ak by sme to zhrnuli a priratali do toho este golf. Hraci, ktori sa ucastnia Talianska, budu sa musiet popasovat s rozpoctom, ktory je bez dotacii (FUS+ROSENGART) cca 8.000,- Sk (aj s dresmi) na hraca. Okrem rohlika, ktory ma, ako TOP16 hrac, ako jediny dotaciu aj od ITSF (mal snahu, ktora sa mu zurocila). Takze ci sa nam to paci, alebo nie, peniaze zohravaju dolezitu rolu.
O tom, ako sa v konecnom dosledku jednotlivych hracov financne tento vylet a SK repre dotkne, budu rozhodovat v prvom rade oni sami. Dalej dotacie FUS a ROSENGARTu a tu prichadza na rad samotny kraj, ktory by sa mal postarat o svojich zverencov. Tak ako napr. baby z BR dostanu dotaciu od Dartu, je na sikovnosti krajskeho admina, alebo hraca samotneho, ci bude znasat cele naklady alebo len cast.
Takze co urobi BJ a presovky krajsky admin pre nominovaneho hraca z Presovskeho kraja? alebo to ma opat riesit racsej cez Kosice, kde opat najdu hraci z Presova lepsiu podporu?
+/- Repre a FUS Jalakša Martin 15.8.07 v 17:01
Janka Bosanska zahra 25x viac ako Mirka Kolesarova a to vieme vsetci aj Mirka.
Ma ale smolu. Mirka chodila na vsetky ITSF turnaje ako Jojo.(Okrem anglicka a polska) preto ma aj dost bodov. Kriteria su sice na hovno ale mi uz s tym nic neurobime.
Tak isto prva 5tka rebricka porazi joja na kazdom stole v jednickach ale holt smola nemaju dostatocne vela bodov. Je to cele na prda a ziadny s tychto prispevkov to nevyriesi.
Jednine RADA FUSu - ktora zial nieje(i ked kazda neziskova organizacia (cize aj FUS) musi mat radu ( nemoze byt vedena 1 osobou, prezident je voleny pravidelne clenmi organizacie. atd...)toto vsetko sa mozete docitat v stanovach FUSu ktore musia byt pristupne kazdemu clenovi. Ale kde su, to vam neprezradim.
+/- reakcia Horčiak Jozef 15.8.07 v 19:58
Nikto nehovori, ze nominacia zohladnuje vykonnost. Bavime sa o narodnych sampionoch o rebrickoch a pod. Nikde neexistuje kluc, kde vybera samohuci Inziho, ci Jalyho prst. Mirka ide do Talianska urcite zasluzene a urcite by som ju neobvinoval z toho, ze Janku mamina nikam nepusti..
Co sa mna tyka, asi to so mnou nebude take zle, ked mi na juniho stacilo ziskat 15 ITSF bodov bez nasobku, aby som bol nominovany ako druhy za Rohlikom, ktory je v prvej 16tke. Pozri si ten rozdiel. Tiez za to nemozem, ze Rohlik je taky dobry. Nebyt jeho kvalit, tak sa tu o mne ani len nebavime.
Rada FUS by nijako vysledok urcenych kriterii neovplyvnila a s podobnymi kriteriami (bez nasobku, resp. s min.) sa rata aj do buducnosti. Ak chces patrit k tym najlepsim, musis nieco preto urobit aj ty.
+/- ??? Jalakšová Miroslava 15.8.07 v 20:39
jaly máš pravdu, že Janka je lepšia, to áno, len neviem kde si zobral, že som bola na každom turnaji, pretože pravdou je, že som bola len vo Švajci...alebo si to nepamatam?:)
+/- ITSF turnaje Dupej Ivan 16.8.07 v 07:40
Mirka, Jaly vravi o ITSF turnajoch celkovo, kde okrem svajciarska (World champ. series) si bola na zopar Master series a Pro tour turnajoch ITSF – Czech open v Prahe, MCR v Kladne, Superchallenge v BJ, MSR v BA a boh vie kde este.. mozes si to skontrolovat vo svojom rankingu na stranke ITSF.
+/- pravda Dupej Ivan 16.8.07 v 09:58
btw, ak aj ty uznavas, ze Janka B je lepsia ako ty, tak sa vzdaj repre jednotiek v jej prospech.. by sme ti vsetci tlieskali a uznavali tvoj pocin
+/- wow Jalakšová Miroslava 16.8.07 v 12:08
to akože by cely bardejov povstal a zatlieskal mi??...hmm tak to by som mala o tom celom porozmyslat:))...ale vzhladom na to, ze mi je uplne jedno, ci ma budete uznavat, alebo kvoli mojmu rozhodnutiu nenavidiet, tak ako mi je upne ukradnuty tvoj nazor, pretoze uz z predoslych prispevkov vidim, ze nie vsetko chapes...(nic v zlom, len ja to beriem trosku inak:) ), jednotiek sa nevzdam, pretoze uz minuly rok som si povedala, ze by som ich radsej hrala ako dvojky a som rada, ze sa mi to ( hoci len takto) podarilo...a viac by som sa k tomu nerada vyjadrovala, lebo sa mi vynimocne nechce hadat:)
+/- kriteria Očenáš Andrej 15.8.07 v 18:06
hmm preco sa o kriteriach nehovorilo na zaciatku sezony? ci uz len ja si na to nepamatam? lebo teraz to vyzera ze kazdy tie kriteria kritizuje az teraz ked sa na ich zaklade niekam nedostal. nic v zlom len sa pytam aby teda aspon tento rok sa vsetko ujasnilo na zaciatku sezony a nie na konci podla toho kto ma kde body
+/- reakcia Horčiak Jozef 15.8.07 v 19:48
otik, ak si si nevsimol, o kriteriach sa hovori celu sezonu..
+/- tak Klobušník Tomáš 16.8.07 v 15:54
no a co mam ja napisat bol som na kazdom itsf wchs turnaji + nejake masters a pro tour a povacsine som skoncil na kazdom turnaji v os lepsie ako shao alebo juni (garlando), no aj tak som za nimi pretoze som sa nevedel presadit na tych nasi R mrdkach....bohuzial pre mna shao bol este aj v anglicku a polsku kde nabral tie cenne itsf body, no aj tak pre mna tuto sezonu hral najvacsi problem rosengart...
+/- repre Marček Peter 16.8.07 v 21:03
myslim, ze som moc slaby hrac na to aby som sa vyjadroval k svk repre... ale ako tak citam niektore veci fakt mi neda ani keby som si prsty odrezal... uz asi tretiu sezonu pozorujem ako sa vzdy v inkriminovanom case energicky riesi kto by mal ist do saint vincent a kto nie. ako skutocne nerozumiem ked uz, tak preco tu takato debata nebola ked boli zverejnene nominacne kriteria. vtedy by bola diskusia o nich na mieste. ale teraz to zavana ak nie rovno smrdi tym, ze niekto by chcel do repre dosadit niekoho jeho srdcu blizsieho. lebo nominacne kriteria boli postavene uplne jasne a ak mal nimi niekto problem tak sa mal bud ozvat vtedy ked uzreli svetlo sveta alebo sa podla nich zariadit... a ak si niekto mysli, ze dokaze vymysliet UPLNE OBJEKTIVNE A SPRAVODLIVE nomicnacne kriteria tak zasnem nad jeho blbostou... teda sorry prepytujem neinformovanym optimizmom... staci sa pozriet napr na "kralovnu sportu" atletiku a jej super velmoci ameriku a kenu... tie uz dlhe roky pouzivaju nominacny kluc prvy traja na narodnom sampionate a hotovo... a verte tomu, ze maju tam ovela vacsi pretlak kvalitnych atletov ako je u nas kvalitnych foosballistov... myslim ze nominacne kriteria fusu su oproti tomu este vrchol objektivity... dalej je podla mna nehoraznost najhrubsieho zrna utocit na mirku s tym, ze by nemala ist do saint vincent, nakolko podla dlhodobo znamych kriterii sa umiestnila prva.. a s dost velkym naskokom... ak niekto chce zmenit kriteria nech sa paci na zaciatku dalsej sezony, ale ako tak citam niektore navrhy zacinam mat doje, ze niekomu by bolo treba povedat "vazeny vam drblo..." ale je to dobre znamenie. pred ms na g tiez z vychodu prichadzali zvuky ulice, ze repre je zle zostavena... :DD
+/- sport 1/2 Horčiak Jozef 17.8.07 v 01:14
Principom kazdeho sportu, kazdej sutaze je, ze ak si dobry a mas na to, musis to dokazat! Teda hrat, zucastnovat sa turnajov, porazat superov a bodovat.. Teda presadit sa s podmienkami, ktore su pre kazdeho rovnake. A to kazdu jednu sezonu, pretoze vzdy je tu niekto, kto ti bude dokazovat, ze je lepsi:) Len nie kazdy na to naozaj ma a niekomu sa to napriek predpokladom nemusi nikdy podarit, pretoze sa vzdy nasiel niekto lepsi, alebo nemal na to, aby prijal a zdolal vyzvu.. Samozrejme, nemusis mat vzdy ciel byt prvy.
Urcite doma sedi v papuciak so zalozenymi rukami cela armada rohlikov, ktori by obsadili celu zostavu. Preco sa niekto nezastane ich!? To by bola repre! Naco su tu ti hraci, co sa snazia celu sezonu nieco dokazat..
Ak sa robia upravy pravidiel, kriterii a pod., tak len preto, aby slabsi mohli dotiahnut tych silnejsich, sutaz sa vyrovnala a bola zaujimavejsia pre vsetkych. Okrem toho, ze je tak celkovo zaujimavejsia, putavejsia a sledovanejsia a pod.
+/- sport 2/2 Horčiak Jozef 17.8.07 v 01:46
Vacsina ludi, ktori su nespokojni s vysledkami repre, sa snazi riesit pravy opak. Teda pomoct silnejsim, aby sa dotiahli na slabsich (subjektivna rovina). Je to proti zakladnemu principu sportu! Ti su uz aj tak vo vyhode oproti ostatnym svojim nasadenim, hrou, technikou a pod. V sporte pri vysledkoch nehra objektivita taku silnu rolu.. Objektivita konci pri papierovych predpokladoch. To ostatne, samozrejme, pokial je vramci pravidiel, je uz len cisty sport. Je len na tebe, ci obhajis svoje predpoklady, alebo naopak prekvapis.
V konecnych vysledkoch sa vsak nepremietaju len momentalne vysledky, ale aj stabilne vysledky a snaha. Ich pomer nakoniec vzdy rozhodne a kriteria mozu byt akekolvek. Vid Shao, Rohlik a Juni styri (aj viac) sezon po sebe s roznym systemom a kriteriami.. Su najstabilnejsi hraci s vysledkami a nikto za nich nemusel horekovat, ked sa nedostali do Talianska, aj ked predpoklady na to mali. Ten kto chce a ma na to, ten sa presadi..
Som zvedavy, ci sa v novej sezone naplnia predpoklady a tesim sa na to, kto prekvapi..
No a mozno to budes prave ty:)
+/- KALKULÁCIA - ITSF WCS FINAL 2007 ITALY Horčiak Jozef 30.8.07 v 23:45
Takže je tu čas na kalkuláciu na repre do Talianska 2007:
POČET OSÔB: 10 hráčov + 1 delegát
POČET NOCÍ: 3 (odchod štvrtok 25.10., príchod pondelok 29.10.07)
VZDIALENOSŤ: 1100 km, 2 autá
NÁKLADY:
Cesta a poplatky 25.000,- Sk
Ubytovanie 40.000,- Sk
Dresy 35.000,- Sk
SPOLU: 100.000,- Sk*
*bez stravy, ktorú si zabezpečuje každý zvlášť.
DOTÁCIA:
FUS + ROSENGART 20.000,- Sk
VÝDAVOK NA HRÁČA: 7.500,- Sk
Je to celkom veľká a nie až tak očakávaná položka. Preto hráčom, ktorých sa to týka, odporúčam obrátiť sa min. ma mesto v ktorom bývajú so žiadosťou o dotáciu. Minulý rok sme mali príspevok z BA, BR ale napr. aj Turzovky. Takže nie je to nereálne. Alebo využite iné možnosti, aby vás to vyšlo lacnejšie. Ak budete potrebovať nejaké bližšie info alebo poradiť, kľudne sa na mňa obráťte (fus@foosball.sk).
+/- Dotazník Inside Foos na ITSF WCS 2007 Horčiak Jozef 30.8.07 v 23:54
Boli sme požiadaní z Inside Foos (Petrou Koncz ako novou zástupkyňou pre Európu) o vyplnenie dotazníka nevyhnutného pre tvorbu DVD. Dotazník nájdete v prílohe. Stačí ho vyplniť a čo najskôr obratom zaslať na fus@foosball.sk. Za Petru Vám všetkým, ktorých sa to týka, ďakujem:]
+/- ITSF WORLD CHAMPIONSHIP 2007 ITALY Horčiak Jozef 28.9.07 v 11:50
Janka Bošanská ohlásila svoju neúčasť na ITSF WC v Taliansku. Pripomínam, že mala hrať ženské dvojice s Terkou Turňovou. V prípade, že by sa našla a ozvala náhradníčka, nech sa ohlási na fus@foosball.sk (0905 209 491). Termín posledných možných úprav jednotlivých zostáv je do 30. 9. 07, po tomto termíne už nie sú žiadne zmeny prípustné.
+/- ITSF WCS FINAL 2007 - Italy Horčiak Jozef 30.9.07 v 18:18
Hraci v nominacii na Taliansko maju posledny tyzden, do 7.10.2007, aby FUS nahlasili svoj stolik pre tento turnaj.